Site icon כולסטרול

דרכי טיפול בכולסטרול גבוה

כולסטרול גבוה עלול לגרום למכלול בעיות בריאותיות החל מהשמנה, דרך בעיות באספקת דם מחומצן ללב וכלה במחלות מסכנות חיים כגון טרשת עורקים.
שמירה על רמות כולסטרול תקינות כוללת התייחסות לאספקטים שונים באורח חיינו והקפדה על כללים בסיסיים של אורח חיים בריא.

בין אם אתם מעונינים למנוע רמות גבוהות של כולסטרול או שמא אתם רוצים להוריד רמות כולסטרול גבוהות בדם וודאי תשמחו לשמוע שלפני שאתם רצים לרופא שירשום תרופות ישנם טיפולים שונים שיסייעו להוריד את רמת הכולסטרול בדמכם ולשמור על ערכי כולסטרול תקינים.

רוצים לדעת יותר?

סוגי הטיפול בכולסטרול גבוה – קיימים סוגי טיפול רבים, החל בטיפול תזונתי, פעילות גופנית, טיפול אלטרנטיביים ורק בסוף הרשימה תרופות להורדת כולסטרול.

כולסטרול גבוה – מה עושים? – גיליתם כי הנכם סובלים מרמות גבוהות של כולסטרול בדם? מה כדאי לכם לעשות מרגע זה והלאה לשמירה על בריאות תקינה.

דיאטה דלת כולסטרול – אחד השינויים הראשונים שנאלץ לעשות במידה ונגלה רמות מדאיגות של כולסטרול הוא שינוי תזונתי.

טיפול טבעי בכולסטרול – יחד עם השינוי התזונתי תשמחו לדעת שקיימים מגוון סוגים של תוספי מזון וצמחי מרפא שיסייעו לכם לשמור על רמות כולסטרול תקינות.

תרופות סבתא לכולסטרול גבוה – תזונה נכונה ופעילות גופנית יסייעו בשמירה על רמות תקינות של כולסטרול, בנוסף, מומלץ לצרוך מזונות שונים המסייעים בתורם לשמירה על בריאות תקינה.

טיפול חדשני בנוגדנים לבעלי כולסטרול גבוה – מחקר חדש מצא רעיון לטיפול החדשני החל בגילוי של חולים בודדים שסובלים מרמות כולסטרול גבוהות מדם.

אזהרה – זורוק לטיפול בכולסטרול גבוה פוגעת בבריאות.

פעילות גופנית להורדת כולסטרול – פעילות גופנית מסייעת לשמירה על בריאות טובה ובעיקר עוזרת לשמור על רמות כולסטרול תקינות.

Exit mobile version