תוסיף גם סידן

שוק תוספי התזונה התפתח רבות בעשורים האחרונים וכיום יש בשוק לא מעט חברות המייצרות תוספי תזונה. תוספי תזונה משמשים רבים לטיפול בחוסרים, חיזוק מערכת החיסון ואף חיזוק השיער וקוסמטי.

 

היכן לקנות תוספי תזונה?

חברות רבות מבטיחות לנו שהמוצר שלהם הוא הטוב ביותר והמחירים כמובן, בשמיים. תוספי תזונה אינם משחק ילדים וכמו שלא תכניסו תרופה אקראית לפה ואפילו לא תוכלו במסעדה בלי שאתם יודעים את מרכיבי המנה כך צריך להתייחס לתוספי תזונה. אז איפה קונים תוספי תזונה איכותיים?

 

ישירות אצל החברות – כאשר יודעים איזה חברה אוהבים את המוצרים שלה ומה מתאים לכם קנייה ישירות אצל החברות יכולה להיות קלה. חברות רבות בעלות אתר אינטרנט ומועדון לקוחות כך שתוכלו להזמין ולקבל הטבות. בנוסף, חברות המייצרות תוספי תזונה מציעות ייעוץ מקצועי לשימוש ובחירה מדויקת בין המוצרים שלהם.

 

חנויות תוספי תזונה – גם בחנויות תוספי תזונה תוכלו למצוא הנחות רבות, חברות מועדון ועוד. חנויות תוספי תזונה פיזיות ובאינטרנט מציגות בפניכם מגוון רחב של אפשרויות בכל תחום תוספי התזונה כיוון שעובדות עם ספקים רבים. חנויות תוספי תזונה מתאימות לכל מי שעדיין חוקר מה מתאים לו, לאנשים שאוהבים לשלב בין חברות ולמי שרוצה ייעוץ מקצועי באווירה אישית יותר.

 

בתי מרקחת – בתי מרקחת מחזיקים את כל תוספי התזונה האיכותיים עם זאת, מגוון תוספי התזונה שתמצאו הוא מוגבל מאוד כיוון שבתי מרקחת עובדים עם כמה חברות עיקריות. נוסף על כך, לא כל רוקח יכול לתת מידע רחב על תוסף התזונה הספציפי שבחרתם ולרוב תקבלו הוראות כלליות המתאימות לתוסף תזונה מסוג זה.

 

ממה צריך להיזהר?

ישנם מקומות שמומלץ לא לחפש בהם תוספי תזונה אף על פי שלעיתים קניה מהם תהיה לא יקרה או לחילופין יוקרתית דווקא.

 

אתרי אינטרנט המוטלים בספק – ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר מוכרים תוספי תזונה ולא מעטים מהם לא רק שאינם מתמחים בתחום אלא בעייתיים. קנייה במקומות אלה במקרה הטוב יכולה להסתיים בכך שלקחו לכם את הכסף וברחו ובמקרה הרע תקבלו מוצר פגום/חיקוי/בעייתי ותצרכו אותו.

 

אין תווית – אם אתם מקבלים תוספת תזונה בקופסא שאינה כוללת תווית עם הסבר התכולה המדויק אל תצרכו אותה. ישנם בשוק אנשים אשר מוכרים תוספי תזונה בלי פירוט המרכיבים בטענה שזה "סוד", במה שאנחנו מכניסים לגוף אין סודות ובתוספי תזונה כמו בתרופות אתם צריכים לדעת מה קיבלתם.

 

אמרתם חנות תוספי תזונה וטבע, אמרתם הילה בטבע

חנות הילה בטבע היא חנות מוצרי טבע וקליניקה לאירידיולוגיה ונטורופתיה. חנות הילה בטבע מחזיקה במוצרים איכותיים של כל החברות המוכרות והטובות בנוסף למוצרי המותג של החנות. חנות הילה בטבע באינטרנט מספקת אפשרויות רבות ליצירת קשר והתייעצות אנשי מקצוע המבינים בתחום תוספי התזונה כך שיש בית מקצועי לכל תהיותייכם.

טל מרום מטפלת בכולסטרול
טל מרום מטפלת בכולסטרול

טל מרום, מנהלת ומיידת המרכז לטיפול בכולסטרול. טל מגיעה עם ניסיון עשיר בתחום ומיד לאחר סיום הלימודים באקדמיה הקדישה את זמנה לעזור למטופלים להגיע להצלחות ותוצאות משנות חיים

אז מה היה לנו בכתבה: