מהם היתרונות של סגירה אלקטרונית על פני סיגרה רגילה?

כבר שנים רבות שסיגריות אלקטרוניות הפכו לחלופה פופולרית לסיגריות רגילות של טבק. לפי מחקרים לא מעטים בתחום, הן לא רק אפשרות בריאה יותר, אלא גם זולות יותר אם יודעים היכן לרכוש אותן והיכן לרכוש את נוזל האידוי כאשר הוא נגמר.

סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים מבוססי סוללה המופעלים על ידי סוללות בעוצמות שונות. מכשירים אלו מאדים תמיסה המכילה ניקוטין, חומרי טעם וריח וכימיקלים שונים, כך שהמשתמשים יכולים לשאוף את האדים המיוצרים ולדמות פעולה של עישון סיגריה רגילה. בעוד כי סיגריה אלקטרונית מומלצת לאנשים שרוצים להיגמל מעישון סיגריות רגילות, הסיגריה האלקטרונית גם מועילה מבחינה אקולוגית ומסייעת במניעת זיהום הסיבה. זאת, על ידי צמצום בדלי הסיגריות הנזרקים ברחובות.

 

כיצד להוזיל עלויות סיגריה אלקטרונית?

סיגריות אלקטרוניות הופכות פופולריות יותר ויותר, אך הן עדיין אינן זולות כמו סיגריות רגילות. לכן, חשוב לנצל את היתרונות של אתרי השוואת מחירים מקוונים כדי למצוא את הדילים הכי טובים על מוצרי עישון מהסוג הזה. ובתוך כך, ישנן דרכים רבות להוזיל את המחיר של סיגריה אלקטרונית.

כיצד להוזיל מחיר סיגריה אלקטרונית מומלצת? למשל, תוכלו לבצע קנייה מחנות מקוונת מכובדת, או למצוא סיגריה אלקטרונית במבצע בחנויות השונות. חשוב לזכור שלא כל הקמעונאים יספקו את אותם מחירים עבור מוצרי העישון שלהם, ולכן ההשוואה של המחירים תהיה הכרחית.

 

מספר יתרונות של סיגריה אלקטרונית על פני רגילה

סיגריות אלקטרוניות הופכות פופולריות יותר מסיגריות רגילות מכיוון שהן מאפשרות לאנשים לעשן ללא ההשפעות המזיקות מעישון טבק וזפת. אבל בנוסף לכך, משתמשי סיגריות אלקטרוניות לא צריכים לצאת החוצה כדי להשתמש בהן, מכיוון שניתן להשתמש בהן בתוך הבית או במקומות ציבוריים כמו ברים ומסעדות.

אמנם חלק ממקומות הבילוי אוסרים על שימוש בסיגריה אלקטרונית, אבל במקומות בילוי רבים סוג האידוי הזה לא נחשב בתור פעולה מזיקה כמו טבק שנשרף מעישון של סיגריה רגילה. בהיבט הזה, סיגריה אלקטרונית מומלצת כי היא מאפשרת לכם להימנע מהנידוי החברתי הקבוע הזה שמאופיין עם מעשני סיגריות רגילות בד"כ.

 

כמה עולה סיגריה אלקטרונית?

עלות סיגריה אלקטרונית תלויה בסוג המכשיר שתבחרו לקנות, כאשר המחיר יכול לנוע בין 30 ל-200 ש”ח ואפילו יותר, בהתאם למותג, איכות וסוג הסיגריה האלקטרונית. טווח מחירים זה כולל את המכשיר והתמיסה הנוזלית, שיכולים להשתנות בהתאם למותג ולטעם שתבחרו (ישנם כל מיני סוגים של טעמי אידוי).

סיגריה אלקטרונית טובה צריכה להיות מיוצרת מחומרים איכותיים, להחזיק מעמד לאורך זמן, להחזיק חיי סוללה טובים ולהציע ביצועים מעולים של אידוי. ולפיכך, מחיר סיגריה אלקטרונית מומלצת ייקבע לפי התכונות שמאפיינות אותה. אם אתם רוצים להוזיל עלויות סיגריה אלקטרונית, ההמלצה היא לרכוש אותה בחנות אונליין שמציעה סיגריות אלקטרוניות במבצעים.

 

טל מרום מטפלת בכולסטרול
טל מרום מטפלת בכולסטרול

טל מרום, מנהלת ומיידת המרכז לטיפול בכולסטרול. טל מגיעה עם ניסיון עשיר בתחום ומיד לאחר סיום הלימודים באקדמיה הקדישה את זמנה לעזור למטופלים להגיע להצלחות ותוצאות משנות חיים

אז מה היה לנו בכתבה: