הומאופתיה להורדת כולסטרול

הרפואה הקונבנציונאלית יודעת לטפל בבעיה של כולסטרול גבוה על ידי תרופות משני סוגים: כאלו הגורמות לשיבוש ייצורו בגוף וכאלו המונעות ספיגה של חומצת מרה העשירה כולסטרול. טיפול זה הוא טיפול רק בסימפטום של הבעיה ומתעלם מהיותו של הגוף מערכת אחת שלמה, לכן תופעת הלוואי של לקיחת תרופות אלו היא פגיעה במעי ובאנזימים חיוניים לגוף.

הכולסטרול חיוני לבניית תאים חדשים בגוף, אך מצד שני הוא שומני בבסיסו ושומן אינו מתמוסס בדם ולכן יכול לגרום לחסימות. הכולסטרול מתחלק לשני סוגים: כולסטרול רע, LDL, כולסטרול טוב, HDL.  רובו של הכולסטרול הוא הLDL שלו נטייה גבוהה יותר לשקוע בדפנות העורקים ולגרום על ידי כך למחלות שונות (מחלות לב, שבץ מוחי ועוד) ומכאן שמו הרע. לעומת זאת הHDL תפקידו להרחיק את הכולסטרול ממחזור הדם.

הרפואה המשלימה לעומת זאת מחפשת כיצד ניתן לפתור את הבעיה הרפואית שנוצרה מבלי להפר איזונים נוספים המתקיימים בגוף באופן טבעי. הגוף באופן אוטומטי בונה והורס תאים כל הזמן, לפיכך על ידי שימוש בהומאופתיה ניתן לגרום באופן טבעי לכך שייהרס יותר כולסטרול רע מאשר שייבנה, או שייבנה יותר כולסטרול טוב מאשר שייהרס.

עקרונות הטיפול בהומאופתיה

את ההומאופתיה מובילים שני עקרונות. הראשון הוא העיקרון השולט בכלל תחומי הרפואה אלטרנטיבית והוא שהגוף יודע לרפא את עצמו ולפעמים פשוט צריך לעזור לו או לתת לו תנאים נוחים יותר לעשות זאת. העיקרון השני הוא "דומה בדומה ירפא" שמשמעותו – על מנת לרפא חולי מסוים נשתמש באותו הגורם שיוצר את החולי מלכתחילה.

כמו שאומרים נאכיל אותו בדייסה שהוא עצמו בישל. כדי לעזור לכח הריפוי של הגוף להתגבר על המחלה נכניס אליו את הגורם שבגוף בריא היה יוצר סימפטומים דומים לאלו של הבן האדם החולה. כך נדרבן את כח הריפוי להתאמץ יותר ולהביא "יותר כוחות" למערכה ובכך לגבור על גורם החולי ולמגר את החולי שנוצר הן על ידי הגוף והן על ידי התמצית ההומאופתית שהוכנסה.

הסיבה שדרך זו (המנוגדת לדרך הרגילה שאנחנו מכירים לטיפול בבעיות) מצליחה היא שכאשר אנו מנסים לטשטש בעיה או להפחית את הסימפטומים שלה, אנו לא מעלימים אותה והיא נשארת חיה מתחת לפני השטח. ברגע שנפסיק להחליש את הסימפטומים שלה, הם יתפרצו שוב במלוא הכוח. לעומת זאת, אם ניגש לטפל ישירות בבעיה, נעקור אותה מהשורש והיא לא תחזור יותר.

תמצית הומאופתית להורדת כולסטרול

את התמצית ההומאופתית מדללים מספר פעמים רב, כך שההרעה במצב של החולה היא מינורית, אך מספיקה כדי לגרום לגוף להעלות הילוך במלחמתו נגד החולי. ניתן אף להגיד שהתמצית מדוללת כל כך הרבה פעמים (בדרך כלל במים, סוכר או אלכוהול) עד כדי כך שקשה למצוא שיירים של החומר גורם המחלה. לאור זאת, הסכנה להידרדרות רצינית במצבו של החולה היא קטנה מאוד, במיוחד לאור העבודה שאת מינון התרופה ההומאופתית ניתן לווסת ומטפל מנוסה יידע לתת את המינון הנכון למקרה שלפניו.

לפיכך, במקרה של כולסטרול נשתמש בין השאר בתמצית הכולסטרינום, שהוא כולסטרול מדולל כפי שמתואר, שיגרום לגום לגוף לייצר יותר כולסטרול "טוב" וכך להפחית את כמותו של הכולסטרול ה"רע". יש לזכור כמובן ששמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא הם בעלי חשיבות גדולה יותר מלקיחת תרופות, שכן אחרת, אנו מחיים את מצב החולי באופן מתמשך וכל תרופה היא כ"כוסות רוח למת".

ההומאופתיה, בהבינה, שהגוף הוא כולו מערכת אחת, תטפל לאו דווקא ישירות בכולסטרול, אלא בסיבות שגורמות לו להיות ברמות גבוהות וייתכן שהתרופה ההומאופתית המתאימה, תהיה דווקא זו שתעזור להוריד רמות לחץ ועצבים, קשיי עיכול, קשיי שינה וכו'.

טל מרום מטפלת בכולסטרול
טל מרום מטפלת בכולסטרול

טל מרום, מנהלת ומיידת המרכז לטיפול בכולסטרול. טל מגיעה עם ניסיון עשיר בתחום ומיד לאחר סיום הלימודים באקדמיה הקדישה את זמנה לעזור למטופלים להגיע להצלחות ותוצאות משנות חיים

אז מה היה לנו בכתבה: